دوربین های مدار بسته IP

دوربین وارم لایت

تفاوت دوربین وارم لایت و استارلایت

نکته ای که در ساخت دوربین های مدار بسته وجود دارد این است که هدف اول ساخت این مدل از دوربین ها تامین امنیت و همچنین افزایش امنیت یک محل و یا نظارت بر آن محل می باشد. دوربین های مدار بسته نسل اولی نمی توانستند در شب ها که نوری در محل وجود نداشت تصاویر مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهند و از این نظر دچار ایراد و عیب بودند و به همین دلیل شاهد ساخت دوربین وارم لایت شدیم.

با گذشت زمان و ایده هایی که به ذهن سازندگان دوربین های مدار بسته آمد شاهد ساختن دوربین وارم لایت شدیم که مناسب برای ارائه ی تصاویر در شب های بدون نور می باشند. به صورت واضح تر باید بگوییم که به دوربین هایی که قابلیت دید در شب به صورت رنگی را دارا می باشند، دوربین وارم لایت می گویند که دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی می باشند.
گفتنی است که از جمله دیگر علت هایی که سبب شد دوربین وارم لایت توسط سازندگان و برند های مختلف به تولید برسد، رنگ سیاه سفید تصاویری بود که توسط دوربین های دید در شب اولیه برای کاربران ارائه می شد و دارای کیفیت چندان مناسبی نبود. اما دوربین های فوق می توانند با استفاده از تاباندن نور کاملا طبیعی به محیط سبب ارائه ی تصاویر بسیار با کیفیت برای افراد شوند.
افراد می توانند برای خرید این مدل از دوربین های مدار بسته به نمایندگی های معتبر و همچنین فروشگاه های معتبر مراجعه نمایند چرا که این مدل از دوربین ها دارای ویژگی هایی است که بهتر است افراد در مراکز معتبر و مخصوص در ارتباط با آن مشاوره بگیرند تا بتوانند به هدف خود به صورت تمام کمال با استفاده از این نوع دوربین ها برسند برای مثال برای دریافت پاسخ مناسب برای سوال دوربین وارم لایت چیست؟ می بایست به این مراکز مراجعه شود.

نظر شما چیه ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *